Friday 18 March 2011

keja oh keja

lambat btol en hubby balik ari ni.esok last cuti.ari ahad dah naik keja balik.bila la nak kaya nih..tak yah keja.dok umah layan anak ngan lyn laki.mesti best..ye ke best??susah btol keja camni .en hubby weekend cuti.aku plak weekend kena keja.jadi kebiasaannya bila dia cuti, aku keja.bila aku keja, dia cuti..nak tak nk kena plan cuti sama2.malas nak cr keja lain yang cutinye jatuh ari wekeend.walaupun keja camni tp best.dapat kawan yang best.dapat bos yang best.bos botak yang sporting..bos botak yang giler2..hehe..bleh la kutuk dia sebab dia takkn bc blog aku nih...bila time bosan keja selalu keluar ayat..bilalah aku nak resign ni..tapi tup..tup dah bertahun aku keja kat tempat yang sama..en hubby selalu ckp bersyukur lah sebab ada keja..tak kisahlah kita keja apa yang penting dapat rezeki yang halal.yelah..time ok boleh lah aku dengar ckp2 dia.time tak ok...asyik merungut nak resign jew...

No comments:

Post a Comment