Thursday 17 March 2011

time untuk kuruskan badan

start dari ari selasa aku start guna produk untuk menguruskan badan la konon2nye. ni yang entah yang keberapa.harap2 menjadi.dulu cuba jdmate tp berenti sebab dia tak sedap..hahaha..harapkan mahal jew..silap..sebab aku mengandung jadi aku tak naklah terus berdiet..cian kat baby dalam perut...Ni bila anak dah besar sikit baru aku cuba balik.hubby kata takyah la kuruskan badan lagi.dah ok..ye ke..ayat nak menyedapkan ati aku la tu.macam la tak tahu dia kadang2 tersalah komen tang perut berlipat aku...lagipun baju2 aku banyak yang dah ketat.ingat tahun ni mak nak melaram ngan baju kebaya plak...cam anak dara dulu..mana nak pakai baju kurung ni..amik ko tak sedar dir..tup2 badan naik..padan muka aku..baju kurung gak yang aku pakai time raya..kuang...kuang..kuang.bercerita tentang produk ni bila aku baca testimoni dia cam best je..suma komen yang besh2 jew..minum 10 ari boleh turun 5 kilo..minum 5 ari boleh turun 3 kilo..biar betik..dengan semangat yang membara aku cuba la.sib baik rasa kopi..ni baru 3 ari..katenya bila minum ni akan rasa tak nak mkn nasi..takde maknenya.lapar cam biasa je.taknak pikir negetip.aku cuba sampai 10 ari.tengok camner. Nilah produknye...
                                                                              *
                                                                          
                                                                      
                                                                          

No comments:

Post a Comment